העלאת המודעות במשרד החינוך

אנו בעמותת "גן עדן בסגול" בדקנו את נושא חוסר המודעות למחלת האפילפסיה בצורה קפדנית וגילינו שאין שום גוף או ממסד חינוכי שלוקח על עצמו ללמד על מחלת האפילפסיה.

אנו מגיעים עם היכרות האישית עם בת ואחות שחווינו יחד איתה במהלך 10 שנים מחיינו את ההתמודדות היום – יומית עם הבושה מחשש שידעו והקשיים במספר מוסדות ממשלתיים.

חלק מאתנו מגיעים מתחום יחסי הציבור ויודעים כיצד לפנות בצורה עניינית ואטרקטיבית לאוכלוסייה הצעירה כדי להעשיר את הידע שלהם אודות המחלה. את העמותה מלווה כאחראית על מערך ההסברה למשרד החינוך הגברת גלית גרינברג שהיא העבירה מעל ל5,000 הרצאות על אפילפסיה בבתי ספר שונים ברחבי הארץ שפועלת במשך 11 שנים בבתי ספר ודואגת לערוך הרצאות בכלל הארץ.

בתאריך ה22.12.2015 ביקשנו על ידי כבוד השר יעקב מרגי שהינו יו"ר וועדת החינוך , התרבות והספורט הקמת וועדה במשכן הכנסת שבה נכחו מפקחת משרד הבריאות במערכת החינוך , נוירולוגים מומחים למחלת האפילפסיה , נציגי אגודת אי"ל על מנת שנעלה את המודעות למחלת האפילפסיה במשרד החינוך.

אנו עמותת "גן עדן בסגול" בנינו תוכנית לימודית שתעניין את התלמידים. אנו מאמינים שכדי לבנות דור חדש שיידע יותר על מחלת האפילפסיה הוא חייב להתחיל מהכיתות ז' – יב' בבתי הספר העל יסודיים. אנו בימים אלה מקדמים את המטרה הזאת במשרד החינוך.

אנו בטוחים בכך שאם נקיים ביום אחד בשעה מסוימת שיעור אודות מחלת האפילפסיה בכל חטיבות הביניים והתיכונים במדינת ישראל נגרום למספר דברים:

  • חיזוק המודעות בקרב האוכלוסייה הצעירה
  • קבלת השונה בכל בתי הספר.
  • חיזוק החיים החברתיים בקרב החולים במדינת ישראל.
  • "יציאה מהארון" של כלל החולים וכך הם יוכלו לספר לחבריהם מהן הפעולות שצריך לנהוג בזמן ההתקף.

מכיוון שאנו פונים לאוכלוסייה שהן הדור הבא במדינה שלנו נוכל ביחד לבנות דור חדש שגדל וחונך על מחלת האפילפסיה וכך נוכל לקבל את השונה כמו החולים בשאר המחלות או השוני בין האחד לשני.

בתאריך ה09.08.16 פגשנו עם מועצת התלמידים הארצית של משרד החינוך. יצא לנו להכיר 37 נציגים מכל קצוות הארץ , תלמידים מדהימים עם ראש פתוח שרוצים לקדם , לשנות , לעזור ולבנות את הדור הבא של המדינה שלנו.
הצגנו להם את הקשיים של חולי באפילפסיה בקרב הנוער ורצינו לשמוע את דעתם כיצד נוכל להעביר את המסרים שלנו בצורה הטובה והחינוכית ביותר לתלמידים השונים ברחבי הארץ ובמגזרים השונים.

בתאריך ה07.03.2017 במסגרת יום לציון מחלת האפילפסיה במשכן הכנסת ביוזמתה של ח"כ יוליה מלינובסקי

השתתפנו בוועדת החינוך , התרבות והספורט ע"י יו"ר הוועדה ח"כ יעקב מרגי

וכחלק ממסקנות הוועדה הצענו לקיים "שעה סגולה" שבה ילמדו בכל בתי הספר אודות המחלה

אנו בימים אלו פועלים נמרצות מול משרד החינוך לקיים ולהגשים את המטרה שלנו בנושא.

הצטרפו להיות חלק מאיתנו!

בואו להיות חלק ממשפחתינו, מלאו פרטיכם מטה ואנו ניצור אתכם קשר לשליחת כרטיס עמותה

בלחיצה על שליחה הינך מאשר\ת קבלת תוכן פרסומי\שיווקי מעמותת ״גן עדן בסגול״
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support