יום המעשים הטובים

יום מעשים טובים הינו יום בינלאומי המתקיים מידי שנה ומעלה את המעשים הטובים לראש סדר היום הציבורי, בישראל ובעולם.

המסר העיקרי ביום זה הוא שמעשה טוב יכול להיות כל דבר- החל מחיוך לאדם ברחוב, הזמנה של קרוב משפחה לארוחת צהרים או ביקור בביתו של שכן קשיש ועד להתנדבות בפרויקטים למען החברה והסביבה כגון שיפוץ וצביעת מעונות יום והוסטלים, ניקיון חופים, מפגשים בין דוריים, ימי כייף לאוכלוסיות נזקקות, הקמת גינות קהילתיות ועוד.

ביום המעשים הטובים כולם שותפים: נשים וגברים, צעירים ומבוגרים, מאמיני כל הדתות- כולם מתלכדים כגוף אחד, למטרה המשותפת של עשיית טוב למען האחר והסביבה. המיזם חצה גבולות והפך לגורם בינלאומי מאחד בזכות הפשטות שבו ובשל היכולת של כל אחד להתחבר אליו ולקחת חלק ביוזמה.
לצד העשייה רחבת ההיקף בישראל, המשיכה היוזמה החיובית להתפשט גם בעולם וסחפה אחריה עשרות אלפי אנשים שעשו משהו טוב במסגרת פרויקטים ייחודיים ברומא, קוסטה ריקה, פנמה, אוסטרליה, ארצות הברית, קנדה ועוד.

יום מעשים טובים התקיים בישראל ב-15 במרץ 2016, וברחבי העולם – ב-10 באפריל, 2016.
אנו עמותת גן עדן בסגול לקחנו חלק ביום המעשים הטובים של אוניברסיטת בר – אילן שבו העברנו מידע אודות מחלת האפילפסיה , נתנו מענה על שאלות , הצגנו את הקשיים היום יומיים של החולים ושיתפנו אודות הפעילויות שלנו.

השנה אנו משתתפים ביום המעשים הטובים בתאריך ה26.03.17 במכללה למנהל ראשון לציון
רוצים לקחת חלק ביום המעשים הטובים ביחד איתנו ?
צרו קשר וביחד נעלה את המודעות למחלת האפילפסיה.

הצטרפו להיות חלק מאיתנו!

בואו להיות חלק ממשפחתינו, מלאו פרטיכם מטה ואנו ניצור אתכם קשר לשליחת כרטיס עמותה

בלחיצה על שליחה הינך מאשר\ת קבלת תוכן פרסומי\שיווקי מעמותת ״גן עדן בסגול״
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support