במהלך העבודה על הפרוייקט "תל אביב בסגול" שהתקיים באמפי וואהל בגני יהושע בתל אביב חשבנו איך לרתום את אוכלוסיית הבליינים ואת תעשיית חיי הלילה כדי להעשיר להם את הידע אודות מחלת האפילפסיה.
מכיוון שחיי לילה ובילויים הם חלק בלתי נפרד מרוב האוכלוסייה רצינו להעביר להם מסר חינוכי דווקא בבר השכונתי הקרוב אליהם הביתה.
לפרוייקט נרתמו ללא היסוס ובהמון שמחה חברות המשקאות "וודקה ואן גוך" ומשקה האנרגיה "טאץ'".
הן חשבו וניסו להכין קוקטייל בצבע הסגול שמורכב מוודקה ואן גוך – אסאי וממשקה האנרגיה טאץ' אסאי , לאחר מספר ניסויים ובדיקת המינונים הנכונים יצרנו את משקה הPurple Eden.
הקוקטייל היה בצבע הבין לאומי של מחלת האפילפסיה – הצבע הסגול ויצר מודעות בקרב גילאי הסטודנטים אודות צבע המשקה ומידע אודות המחלה שהונח בתור עלונים על שולחנות הפאב.
לפרוייקט נרתמו מעל 50 ברים בכלל רחבי הארץ וכולם רצו לעזור לנו במטרה שלנו.
הקמפיין יצר המון שאלות כגון :"מדוע צריכים לעלות את המודעות למחלה ? " וגרם לאוכלוסייה להתעניין ולגרום להעשיר את הידע שלהם אודות המחלה.
למשקה קראנו בשמו Purple Eden מכיוון שסגול הוא הצבע המאפיין את מחלת האפילפסיה ובזכות עדן הקמנו את עמותת "גן עדן בסגול".
רוצים להגיד שוב תודה לכל בעלי הברים , עובדי הבר שהסבירו באדיבות אודות המחלה , לחברת ואן גוך וטאץ' שנרתמו ועזרו לנו בכל תהליך הייצור וההפצה.
חשוב לציין שהמשקה נועד להעלאת המודעות בזכות צבעו הסגול של הקוקטייל ואינו מומלץ לחולי האפילפסיה.